mandag 18. juni 2012

Ting tar tid.

 Det "o`store etasjeskillebyttet" er enda ikke ferdig, men det nærmer seg!

den siste delen av grunnmuren er avrettet og støpt.


Og nesten alle bjelkene er på plass!

Rør for el og sentralstøvsuger er lagt ned, så nå mangler det bare noen små bjelker i trappehullet (ned til kjeller) og noen kubbinger for spilegulvet før det kan pappes, isoleres og legges på spilegulv også her!
(tror vi skal sprette champagnen når det er ferdig!) 
  

Grunnen til at vi ikke er helt ferdige med etasjeskillebyttet enda, er at vi har begynt å rive det gamle tilbygget.
Det må være revet innen uka er omme, for fra neste uke av har mannen "ferie" -og da skal han begynne med drenering og graving for kloakk.


Håper dere har hatt en fin helg og en god start på uka!

3 kommentarer:

  1. Hei Villa Lindås! Jeg må ærlig innrømme at jeg grøsser av bildene.. Jeg husker selv da vi var i den fasen. Det var veldig vanskelig å forestille seg at man en gang skulle bo der.. Men når gulvet kommer på så får dere litt flere holdepunkter til hvordan det vil se ut ferdig.
    Så deilig med nyisolerte gulver, med vannbåren varme. Dere vil ikke angre på den jobben dere legger ned i dette! Lykke lykke til videre..
    Jeg følger spendt med :)
    -Astri-

    SvarSlett
  2. Kjenner eg blir litt svett av desse bileta, men utruleg naudsynt og bra arbeid de gjer!Stå på:-) Og så godt det blir med "ferie";-) Spennande framover då, eg gledar meg til å sjå.
    Janne

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarer! Det er så hyggelig!:)
    Ha en fin Onsdag!

    SvarSlett