tirsdag 20. mars 2012

litt fremgang!

Det har stått ganske så stille i huset de siste ukene, men i helgen som var hadde mannen endelig litt fri fra jobb (han har jobbet mye sent og lørdager i det siste), og vi fikk lagt ferdig papp, rør for el. og isolasjon i kjøkkengulvet! (endelig!)

 Spilegulvet er også påbegynt over grunnmuren, og stenderverket til veggen er oppe.
(mangler litt over døråpningen da)
Det er så mye av det man gjør som ikke synes, så da er det deilig å endelig kunne se at det går litt fremover!

Det har jo vært nydelig vær i helgen også!
Jeg har endelig kunnet ta av ett av lagene med varme klær (deilig med litt mer plass i arbeidsklærne ;) ) og vi har grillet pølser til lunsj i solen. Ganske deilig! :)

Vi skal flytte ut av rekkehuset til helgen, så jeg får vel pakke videre!

Ha en fin dag!
Klem

3 kommentarer:

  1. Så god framgang! Vet det ligger MYE jobb bak alt det der;)
    Som du sier, utrolig kjedelig med all jobb som nesten ikke synes engang, men dere kommer til å få igjen for det! Og tenk så gøy når dere kan begynne å male m.m!:D Der er vi nå i et par rom, og tro meg - det er verdt all jobbinga for å komme dit;)

    Ang den celluloseisolasjonen jeg nevnte tidligere (skulle tro vi var sponset...Det er vi altså IKKE;): Ja, det koster nok litt mer og må blåses inn av fagfolk, men man kan selv bestemme hvor mange rom man vil ta. Vi har valgt å blåse inn isolasjon i kjellertak, loft og utvalgte rom (gjorde alt klart på forhånd selv og samlet opp, slik at de kun trengte å komme to ganger). Gjenstår fortsatt å isolere den delen av huset som vi ikke prioriterer i første omgang.

    Gleder meg til å se videre utvikling:D

    *Marita*

    SvarSlett
  2. Ja, jeg må si at jeg gleder meg veldig til vi er ferdige med å bytte den etasjeskilleren ihvertfall! ;)

    Hehe, jeg synes det er bra å "reklamere" for produkter man er fornøyd med jeg!;)
    vi har allerede kjøpt inn en del glava som vi kommer til å bruke i etasjeskillerene, men når vi skal isolere huset utvendig (til neste år kansje!?) så tenker jeg nok at vi kommer til å se mer på celluloseisolasjon! :)

    Ha en fortsatt fin uke! :) (Onsdag igjen allerede!)

    SvarSlett
  3. jammen litt av en jobb dere gjør..men så moro når man er ferdig =))

    Lykke til =)

    Hvis du ønsker å være med på give away og gavekort trekning ---er du velkommen inn hos meg..
    Ønsker deg en fin påske =)

    Kerstin

    SvarSlett