tirsdag 13. desember 2011

Mens jeg var i kjøkkendrømmeland..

Gjorde jeg den store feilen at jeg ble med mannen innom jobben hans!
Han jobber med det meste innen stein, blandt annet benkeplater i stein og silestone.

Så da skjedde jo det som måtte skje da, jeg falt selvsagt pladask for en silestone plate!
(mannen har lyst på benkeplater i granitt, jeg hadde lyst på betong, så da synes jeg jo at dette er et flott kompromiss ;) )



Den nederste er den jeg likte best. Den heter Cemento.



Silestone består av 94% naturlig kvarts. Det stilige er at det er tilsatt et middel som gir det en antibakteriell effekt og at det kommer i over 60 forskjellige farger! Det kan brukes som benkeplater på kjøkken og bad, som fliser, eller man kan få det på mål til hva det måtte være.
(Neida jeg er ikke sponset for å reklamere, jeg synes bare det er et artig produkt!)

Her ser dere fargeutvalget






Noen er sprekere enn andre!


Synes det er morsomt at det er så mye forskjellig å velge i, her tror jeg det finnes noe for de fleste!



Som sagt, det er lov å drømme!


KLEM

1 kommentar:

  1. Wow! Jeg vil også ha silestonebenkeplate! Den du likte best var min favoritt også :) Gleder meg så veldig til å se hva dere får til og håper jeg får lov til å hjelpe dere :)

    Stor klem Martine

    SvarSlett