lørdag 10. desember 2011

Drømmer om..

Fliser til kjøkkenet!
(jada jeg vet det er lenge til, men jeg må bare få lov til å drømme litt!)

Siden jeg tid til ofte blir slått rett ut i sofaposisjon av en sykdom jeg har, får jeg masse tid til å drømme å hente inspirasjon til huset. I dag har jeg lest alle de vanlige interiørbloggene www.norskeinteriorblogger.blogspot.com har en fin samling av dem) og www.byggebolig.no (et supert forum for alle som skal bygge nytt eller pusse opp) og etter det har jeg sett igjennom haugen av seneste interiørblader for sikkert hundrede gang. Da hele den runden var tatt var jeg i kjøkkenmodus så da ble jeg sittende å se på fliser!

(bildene er hentet fra www.marrakechdesign.se)




kjempestilig med en hel vegg dekket
 


Grått er min yndligsfarge, så jeg synes selvfølgelig disse to nedenfor var veldig fine ;)







Mon tro om jeg får med mannen på disse? Eller om jeg kansje feiger ut selv.. jeg er glad i det trygge og synes selv jeg var kjempetøff når vi malte veggen mellom kjøkkenskapene der vi bor i dag i grå bengalakk! Det er så mye jeg synes er fint, men jeg er liksom aldri tøff nok til å prøve så mye hjemme..

Det er godt jeg har god tid til å tøffe meg opp da ;)

KLEM♥

2 kommentarer:

  1. oj, det var faktisk kjempekult snuppa! Aldri tenkt på at man kan ha fliser på hele veggen.. Kan funke fint i huset også, der det faktisk er litt størrelse på kjøkkenet :)
    Mannen blir nok med på det du vil, og tør du og velge fliser og han er vanskelig får han med meg å gjøre :p

    Men, som du sier er det jo en stund til det bli aktuelt, og kjenner jeg deg rett har du nok forelsket deg i opptil flere løsninger innen den tid ;) Blir spennende å se hva dere ender opp med til slutt!

    SvarSlett